Skriv din beskrivning här!

Tigern av Sverige

God eftermiddag!
 

Sådär då var skolan färdig, nu har jag valt att hoppa av. Idag gjorde jag det sista någonsin i det hälsopedagogiska ämnet och jag är verkligen nöjd. Det känns som helt rätt beslut. 
Nu väntar jag bara på att få veta hur det går med jobbet som jag har sökt, annars blir det lagerarbete och kanske något annat skojsigt jobb. Tills jag vet vad.. om jag inte redan vet?! =)
 
I helgen firade vi min mamma i Göteborg. Hon fyllde år. Det var mycket trevligt och då slank jag även inom NK och hittade snyggaste skinnjackan på 40% rabatt. Dock kostade den ändå 4200 kr så det var lite väl mkt. Hade jag däremot haft ett jobb nu då hade jag slagit till direkt. Synd. Visst är den fin?
 
   
 
 
 
Idag börjar min fotbollsträning i det nya laget, ska bli jätte kul! :) tjohoooo
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback