Skriv din beskrivning här!

Påskveckan börjar Nu...

God morgon påskveckan!
 

Idag är det måndag igen och helgen passerade lika snabbt som vanligt. Jag jobbade fredag och lördag, gårdagen bestod mestadels utav chill. Först påskstädade vi lägenheten så nu doftar det gott och alla dammråttor är borta. Därefter åkte vi till Eurostop, köpte påskblommor, träffade en vän och fikade lite. Därefter åkte vi hem och bakade kanelbullar :) Super kul!
På kvällen bjöd min kusin på smörgåstårta, hur gott? Dessutom fick vi marängswisch till efterrätt, mums!
 
Idag är jag.... LEDIG! :)
Klockan 11 ska jag och Hanna gå ut och gå med hennes hund vid havet (om man nu får ha hunden där nu?). Klockan 13 ska jag möta upp 3 tjejer från gamla klassen på högskolan och luncha ♥ vardagslyx när den är som bäst! 
 
Ha en fin påskvecka vänner



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback