Skriv din beskrivning här!

Bikbok

God morgon söndag! 😊

En härlig solig morgon, jag ligger på baksidan i solstolen och gottar mig! Nyss var jag och Bella ute på vår dagliga morgonpromenad runt Nissan. Underbart! 

Väntar på henne just nu, hon är och handlar på Maxi. Idag ska vi bara sola hela dagen var det tänkt, man får ta vara på de fina dagarna när man är ledig! 

Igår jobbade jag 11-15 och dessförinnan sprang jag in på Bikbok en snabbis! Fick med mig en sak från Angelica Blicks kollektion. Den här godingen fast i vitt. 





For most up-to-date news you have to go to see
world wide web and on world-wide-web I found this web page as a best web page
for hottest updates.

2019-11-21 · 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback