Skriv din beskrivning här!

onsdag lillördag regn

God morgon!
 

Hur skönt är det inte att vakna innan klockan ringer? Idag börjar jag kl 10 och hade då satt klockan på 7.30, dock vaknade jag av mig själv vid 6.40 och kände mig utvilad! Jag älskar när man vaknar och verkligen känner sig utvilad och pigg. Frukosten är nu i magen och nu ska jag bara chilla här vid datorn i 1 timme innan jag skall börja fixa mig. 
 
Gårdagen bestod utav jobb 12-16 och därefter fick jag sitta sminkmodell för Ellen på MUS. Super kul, jag har aldrig varit på någon sådan kurs och lärde mig jätte mycket! Kanske borde boka in en ny? :)
På kvällen väntade första utomhusträningen med fotbollslaget. Vi slapp regnet men det kändes i vaderna minsann. Därefter var det bara att cykla hem, dricka en smoothie, duscha och slappa! Älskar när man lägger sig och är super duper trött, då sover man så gott :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback