Skriv din beskrivning här!

Sista fredagen innan löning

God morgon Fredag ♥
 
Helg står på ingång, igen! Det är helt fantastiskt vad veckorna går snabbt, känns nästan som om det var alla hjärtansdag häromdagen men det är en hel vecka sedan! Knäppt. . .
 
Idag väntar jobb 10-18 i city, det ska bli super kul! Alltid roligt att jobba på fredagar tycker jag. Oftast är människor på lite bättre humör då eftersom att de går mot helgen! Igår fick vi in den Snyggaste skinnjackan från Maze i ljusrosa/puderrosa. Den var helt fantastisk, dock kostar den ju därefter, 4200kr.
 
Ikväll ska vi inte göra något speciellt, jag jobbar imorgon med och även söndag men då är det på Espresso House på Eurostop. Så egentligen har inte jag någon helg, men det är inga långa arbetspass i helgen så jag får väl räkna det som helg ändå ;)
 
 
Happy friday friends! ♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback