Skriv din beskrivning här!

En ledig tisdag

Efter en härlig ledig dag har jag nu hunnit med en hel del:
 
♦ Solat i morse 7.30 i 20 min
♦ Tränat ryggen på gymmet 8-9 i morse, check!
♦ Träffat Josse över en fika på Eurostop och även inhandlat nya strumpor
♦ Varit på Östra stranden med mammas vovve tillsammans med D
♦ Fikat hos mamma och pappa 
♦ Gjort kycklingsallad och ätit upp
♦ Och nu ska jag strax iväg och spela fotboll i 1,5 h
 
Det har varit en bra dag med full rulle, samtidigt har det varit väldigt skönt att bara vara. Inga måsten utan bara roliga saker har jag gjort! Imorgon ska jag till den nya butiken som öppnar på fredag. Jag skall hjälpa till med det sista, dvs fixa och dona lite! Ska bli super kul! :)
HAVEN by Nordic Safari heter den nya butiken, kom och besök oss från och med fredag! 
 
Love M
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback