Skriv din beskrivning här!

Gårdagens

God morgon!
 
Igår spenderades 2 timmar på högskolan, en bra föreläsning med en ny lärare, som jag faktiskt önskar vi hade haft mer. Därefter begav vi oss till stan för en mysig lunch några stycken. Vi åt på Börje Ohlssons skafferi. Och herregud vad gott det var. Bästa buffén jag ätit. Lufttorkad skinka, meloner, oliver, pajer, korvar m.m. Helt Magiskt!!
 
På kvällen hann jag med ett snabbt ryggpass på 30 min och därefter var det bara att kasta sig in i duschen och åka till Make Up Store som hade klubbkväll. Det var mysigt, men mest häftigt att se alla nya produkter. Nitar för naglarna till exempel, haha! 
 
 

 
Tisha- Lindex
Byxor - Fornarina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback