Skriv din beskrivning här!

Tipsigt!

När jag började studera på högskolan i Halmstad i höstas hade jag ett problem. Jag fick alltid springa ner till cafét i skolan för att köpa kaffe. Detta resulterade i att det blev väldigt dyrt med kaffe. Jag letade som en TOK efter snygga kaffemuggar att ha med sig till skolan så man kunde koka kaffet hemma och sedan ta med sig men icke. Hittade ingen som var tillräckligt fin. 
Men så innan jul, där stod dem! På Espresso House, redo att matchas som man själv vill. 
Det finns massor av olika färger, man kan ha grönt lock, svart mugg och röd "pip" om man vill :)
Jag valde en lite mer diskret men ändå med en färgklick. 
Tror de stora går på ca 120 kr, men har man espressokort får man 20 % rabatt om man tar med sig ;)
 
 


kika gärna in vår träningsblogg :)

2013-03-21 · 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback