Skriv din beskrivning här!

Tassle

God morgon!
 
Hur härligt är det inte att vakna upp till solstrålar och söndag? Ingen bakfylla och jag har redan hunnit med att storstäda hela lägenheten, 71 kvm! :) Bra Matilda!
Idag väntar ingenting särskillt egentligen. Ibland är det bara skönt att inte ha någonting planerat. 
Imorgon däremot väntar skolan, redovisning och lite fika! 
 
Kanske skulle jag åka och köpa nya blommor? Mina blommar får något slags "spindelnät" på sig, och det är tydligen någon sjukdom eller liknande, vilket innebär att det bara är att kasta skiten. Typiskt!
 

 
Detta fina halsband har faktiskt min mamma gjort själv. Tycker det är kanonfint! Dessutom är tassels-halsband dyra och köpa i affären. Synd att det inte är mitt =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback