Skriv din beskrivning här!

Året 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var på en träningsresa i Turkiet som var helt amazing, samt att jag var med och nollade med Högskolan i Halmstad.

Hur har ditt 2013 varit? Året har varit kanon bra, det har hänt mycket.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 2013 var toppen, men man kan ju alltid hoppas. Att högskoleprovet skall gå bra och att jag får läsa det jag vill. (Eftersom jag ska hoppa av nu efter jul)

Blev du kär i år? Var redan kär när det blev 2013, men självklart är jag fortfarande kär!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 31 Augusti (?) då vi avslöjade oss på nollningen, det var riktigt spännande och nervöst. 

Bästa köpet? Min Michael Kors väska och mina höga primeboots stövlar.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat I guess.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla resultat på tentorna i skolan har gjort mig glad!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Hey brother!

Vem har du umgåts med mest? Daniel

Bästa minnet från 2013? När jag vann min GHD plattång på The perfect party, trodde inte mina öron!

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Studera på en annan utbildning.

Vad önskar du att du gjort mer?  Haft mer tid till kompisar, resa mer.

Vad önskar du att du gjort mindre? 

Favoritprogram på tv? Black list

Vad gjorde du på din födelsedag? På min födelsedag gick jag i skolan och åt tårta hemma med familjen!

Vad fick dig att må bra? Alla härliga människor i min omgivning

Vem saknade du? Saknade många vänner

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Kämpa för det du vill! 

 

   
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback