Skriv din beskrivning här!

Fredag 24/1-14

God morgon alla finisar!
 
Måste kika in här för att skriva av mig lite onödig fakta. :)
Har sovit som en stock i natt, inte vaknat en enda gång så när väl klockan ringde i morse kände jag mig ganska pigg i alla fall. Vanligtvis är jag super morgonpigg, men numera.. nämligen nu i vinter och höst har jag blivit fruktansvärt trött på morgonen, jag förstår inte hur? Jag har aldrig tidigare varit morgontrött. ?
 
Älskar att jag numera skall börja jobbet tidigast klockan tio. Det känns helt underbart. Man kan gå upp i tid (7.00) men ändå kila runt i lägenheten och äta sin frukost i lugn och ro till Nyhetsmorgon!
Tror detta är starten på mitt nya liv, jag hoppas att det är som jag tror att det är detta jag vill arbeta med i framtiden! För övrigt så älskar jag Nyhetsmorgon, men mest mån-ons då det är Tilde och Jihde som är programledare. 
 

Imorgon är det helg och hela helgen väntar jobb på Espresso House, det är ju löningsdag idag så antar att alla kommer titta förbi och dricka latte ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback