Skriv din beskrivning här!

Tory burch

God morgon mina fina vänner ♥
 
Idag är det fredag, dock jobbar jag hela helgen men det gör inte så mycket. Jag var ju ledig förra helgen!
Kl 10-19 väntar jobb på Eurostop i butiken, det ska bli spännande. Andra gången jag står helt ensam. Hoppas det går lika bra som sist om inte bättre! :)
Imorgon ska jag vara i city i den nya buktiken Haven by nordic safari och på söndag blir det Espresso House. Full rulle rulle.
 
 
I vår vill jag spatsera runt i dessa ballerinaskorna. Min vän Fanny har ett par sånna och jag tycker dem är sååå fina! Hade varit perfekt, jo ett par sådana får det nog bli framåt vårkanten!
Plånboken hade också suttit fint, men det får bli ett senare projekt :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback