Skriv din beskrivning här!

Helgen som gick...

Söndag och snart måndag igen! 
I helgen har jag varit ledig och som alltid på mina lediga helger vill jag ju ta vara på dagarna och göra något kul. Tyvärr blev det inte så denna helgen. En fruktansvärd huvudvärk kom spökandes på fredagkvällen och igår sov jag precis hela dagen! Fruktansvärt tråkigt och inga värktabletter som hjälper! Idag vaknade jag också upp med samma huvudvärk men den försvann mer och mer från 15 tiden. Skönt, nu är den nästan helt borta! 

Imorgon väntar jobb på Espresso house. De hade en sjuk så då kan man hoppa in! :) vet ni att om ni köper en valfri varm dryck får ni köpa en muffin för 15kr?? Dessutom har vi en ny smak: äpple med kolasås! Låter HUR GOTT? 



Mumma!!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback