Skriv din beskrivning här!

Sunday, workday

God morgon Söndag!
 
Riktigt trist väder idag, inte alls någon höjdare. Men det gör inte så mycket då jag ändå ska åka och jobba på espresso house strax och slutar inte förens 17.00. Antagligen kommer det bli mycket att göra då Eursostop är poppis när det är dåligt väder ute. 
 
Gårdagen bestod utav högskoleprovet, gick väl sådär. Matten är inte min starka sida och jag hade ju inte gått igenom någonting. Började fundera över hur längesen jag läste matte, jo på 2an i gymnasieet. Hmm.. 2007! Det var ju några år sedan! Inte konstigt jag inte kom ihåg någonting. Jaja nu är det gjort i alla fall. 
 
Egentligen har vi DM match idag, men jag kan ju inte vara med då jag ska jobba. Kanske man hinner åka förbi och titta en sväng efter jobbet. Vem vet?
 
ha en fin söndag allihopa! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback