Skriv din beskrivning här!

7 april måndag

God morgon läsare!
 

Har just lyckats trycka i mig frukosten, målat naglarna och tagit en dusch. Så skönt att vakna till liv med en dusch på morgonen, mer synd är det om mitt hår. Det tvättas nästan varannan dag varje vecka, vilket inte är särskillt populärt..
Om 1 timme och 15 min börjar jag jobbet, så strax ska jag väl börja fixa till mig. Vädret är ingen höjdare idag vilket suger. Regn regn regn.. typiskt. 
 
Idag jobbar jag bara till 16 och därefter ska jag möta upp Petra för en mysig fika eller liknande. Det behöver aldrig vara något speciellt, vi kan bara sitta med varsitt glas vatten och ändå ha hur mysigt och kul som helst. 
 
Jaja, ha en fin måndag allihopa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback