Skriv din beskrivning här!

God morgon

Uppe med tuppen. 
Idag är det långdag i skolan som gäller, föreläsning mellan 9-12 och 13-15. 
Tänkte att jag skulle bli bättre på att skriva här eftersom det är så otroligt kul att kunna gå tillbaka och se vad man har gjort tidigare. Ibland kikar jag in på min gamla blogg och där började jag skriva år April 2007, ja förstår ni hur kul det är att kolla på alla bilder och läsa om vad man gjorde på gymnasiet? Haha!
 

Till helgen väntar jobb på Espresso House både imorgon och söndag, dock ganska sköna tider 11-17.30, vilket innebär att man inte behöver arbeta själv. Tjohooo. På söndag ska vi även till Mapa och äta middag!
 
 
Ettorna på nollningen från HPP13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback