Skriv din beskrivning här!

Nya boots

God morgon!
 
Imorgon är den stora dagen, nollningen i Halmstad börjar. Det kommer bli otroligt roligt, 10 dagar framöver kommer man förmodligen vara helt slut i kroppen. 
Igår var det kickoff med alla som ska vara med och nolla. Kanon kul, förutom att det var 40 grader inne på kåren och att jag faktiskt gick hem pga det. Man blev ju helt yr i huvudet av värmen.
Men idag kan man tacka värmen, för det finns nog en hel del som mår sämre än mig :) En annan traskade ju hem vid 23-00 tiden och mår därför oförskämt bra idag !
 
Bra, idag har jag en fullspäckad dag!
 
Här är mina nya godingar, I love you!!!!
 
 
 
 
 
Kan man älska ett par skor? I så fall gör jag det!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback